Шкільна ПМПК























ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
психолого- медико- педагогічних семінару – практикуму
з циклу «Психолого- педагогічний супровід дітей із ЗПР»
Тема: Психологічні особливості дітей із затримкою психічного розвитку .
Дата проведення: 01 листопада 2012 року
№ за\п
|
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1
|
Вступ
|
|
|
2
|
Особливості розвитку особистості дітей із ЗПР
|
Федорович Н.М.
|
|
3
|
Розвиток пам’яті та уваги
|
Карначова К.Є.
|
|
4
|
|
Шипп І.В.
|
|
|
Завдання:
|
|
|
6
|
Відвідування уроків, виховних заходів в 1,4.6.класі
|
Члени комісії
|
Терміни : вересень-жовтень
|
7
|
Розробка рекомендацій для вчителів та вихователів, які здійснюють навчання та виховання дітей із ЗПР.
|
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
психолого- медико- педагогічних семінару – практикуму
з циклу «Психолого- педагогічний супровід дітей із ЗПР»
Тема: Затримка психічного розвитку в дітей:
причини виникнення та корекція.
Дата проведення: 27 серпня 2012 року
№ за\п
|
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1
|
Вступ
|
|
|
2
|
Причини виникнення затримки психічного розвитку у дітей
|
Пастернак Н.І.
|
|
3
|
Прояви затримки психічного розвитку у дітей
|
Посвістак О.М.
|
|
4
|
Психолого- педагогічна характеристика дітей із ЗПР :
-ЗПР конституційного походження;
-ЗПР церебрально-органічного рпоходження;
-ЗПР психогенного оходження;
-ЗПР соматогенного походження.
|
Шипп І.В.
|
|
|
Завдання:
|
|
|
6
|
Відвідування уроків, виховних заходів в 1,4.6.класі
|
Члени комісії
|
Терміни : вересень-жовтень
|
7
|
Розробка рекомендацій для вчителів та вихователів, які здійснюють навчання та виховання дітей із ЗПР.
|
|